Organisatie van de WASG

Bestuurlijke en Europeese berichten. Probeer die in het Nederlands te schrijven.
Governance and the European posts. Try to write in Dutch.
If this is not possible so you can write in English please.
Plaats reactie
Peter Volleberg2
administrator
administrator
Berichten: 123
Lid geworden op: zo mar 07, 2004 8:25 pm

Organisatie van de WASG

Bericht door Peter Volleberg2 » za dec 03, 2011 6:08 pm

En ik heb goed nieuws! ACES Zweden is geinteresseerd in het regelen van WASG 2012. De hele ACES HQ voelde ik me verdrietig omdat er geen kampioenschap voor 2012 gepland was, daarom overwegen we serieus het regelen van een WASG. Een echte beslissing is nog niet gemaakt, maar ons idee is om de WASG 2012 te regelen in week 32 (maandag 06 augustus - zondag 12 augustus). We hebben een dialoog met de Ripa MFK en ze zijn meestal positief. In dit weekend zullen we een ontmoeting hebben met de Zweedse Model Flying Federatie. Ripa MFK "Het bestuur" wil nog geen beslissing nemen zonder hun leden en zullen zij hun jaarlijkse bijeenkomst 21 november en daar zullen ze de beslissing nemen of ze deel uit willen maken van het WASG. Het is wel een beetje laat voor mijn smaak, maar ik begrijp hun manier van redeneren. Daarom ben ik bang dat we zullen moeten wachten op hun beslissing voor we voor 100% gebruik kunnen maken van deze locatie. De dialoog tussen ACES en het modelvlieg-federatie heeft een beter contact gekregen als wat beter is als vorig jaar en ze weten van onze wens om een WASG te regelen, dus ik ben hoopvol gestemd over het ontvangen van hun steun voor een dergelijk evenement.

Ons idee is er vrij veel te "normale" WASG regelen zonder het "Roding / Poseren vliegclub evenement" En in plaats daarvan richten we ons op de competitie en de rest van ACES naties die het mogelijk maakt om een kampioenschap te regelen op een iets eenvoudigere manier te laten zien. WASG 2012 is bedoeld om modellen uit WO1 en WO2 te kunnen gebruiken. Hoogst waarschijnlijk zal er ook een aparte finale voor 2.5ccm en wij overwegen de invoering van de Zweedse klassieker - Twin Warmte Trophy, welke jaarlijks een evenement is voor dubbele motor-modellen.
Groeten

Fredrik Lanz, NC Zweden

translated with Google.
Peter Volleberg
a200
If you want to do something, Do it Fast.Do it quick, Do it Furious.
------------------------------------------------------

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast