oprichting nieuw combat team

In algemene zin zijn er vaak zinnige dingen te vertellen. Dus graag zaken van algemene aard hier.
Plaats reactie
andré
piloot
piloot
Berichten: 8
Lid geworden op: vr nov 04, 2005 8:15 pm

oprichting nieuw combat team

Bericht door andré » za nov 05, 2005 8:42 pm

:D :D Bij deze kunnen wij U vreugdevol meedelen, dat na een wat kwijnend bestaan, er een nieuw combat team is opgericht Bij Pegasus enkhuizen. wij gaan voortaan door het leven als de screaming eagles en het team bestaat op dit moment uit: Nico Koning(nestor en geestelijk brein), Piet van Paassen(animator), Rein Sierkstra(Rookie), André Sierkstra(member) en Dennis Portier(be aware). Binnen onze club zijn er nog wat geinterresseerden dus misschien volgd nog uitbreiding. Organisatoren van wedstrijden kunnen wij vast medelen dat we eigenlijk alle wedstrijden dit komende jaar willen vliegen dus met een bus vol op tournee gaan. Tot ziens in Katwoude. 8)

Mess with the best, die like the rest :twisted: :twisted:
groetjes André

Wondermike
Topper
Topper
Berichten: 189
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 6:04 am

Oh Oh

Bericht door Wondermike » do nov 10, 2005 6:26 am

Ik mis Patje nog, onze scheidsrechter

Maar erg leuk dat de combat bij Pegasus weer in de lift zit. Dit is leuk voor Nico ook!

Maar hou het simpel en sportief en verkijk je niet op de raket vliegers zo hier en daar. Kies je vliegtuig omdat je het mooi vindt :!:
Hij die piep snijdt zal linten oogsten.
Hij die linten oogst zal winnen!!!

ton goede
flightchief
flightchief
Berichten: 50
Lid geworden op: do mar 25, 2004 10:10 am

Bericht door ton goede » do nov 10, 2005 12:02 pm

Hallo Andre,

Inderdaad leuk te vernemen dat jullie daar weer aktief bezig zijn. En.. niet alleen op gebied van WW 2 combat, maar ook op het gebied van WW1 combat :!: 8) , Jullie clubgenoot Vincent (ex-snarly) heeft inmiddelels een levendige handel in piloten 1/8, machinegeweren 1/8, en binnenkort ook instrumentenpanelen 1/8, Dus het zou wel leuk zijn als jullie je ook es konden richten op WW1 combat, Is trouwens heel leuk om naar te kijken en te doen, omdat de snelheden die in deze klasse gevlogen worden het allemaal wat overzichtelijker maakt :P

groetjes,
Ton (The force to be reconned with)
May the force be with you...

swordman4646
newbie
newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo nov 13, 2005 8:23 pm

eerste trainings ronde

Bericht door swordman4646 » zo nov 13, 2005 8:35 pm

ik heb vandaag voor het eerst vlogen met een combat toestel het ging reuze goed ik heb direkt na mijn eerste vluchten al gecombat :!: het ging nog goed ook ik heb nico koning alle hoeken van het veld laten zien (omdat ik hard weg moest vliegen maar dat zeggen we erniet bij...)
ik verheug me op de wedstrijden



:shock: :shock: :shock: :roll: :twisted: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
-=hahaha got your lintje=-

Wondermike
Topper
Topper
Berichten: 189
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 6:04 am

Wedstrijden 2006

Bericht door Wondermike » di nov 15, 2005 7:09 pm

Zo als het er nu naar uit ziet wordt de eerste wedstrijd van 2006 gehouden op 5 maart. Dit is de wereldbefaamde snert wedstrijd bij Crash die inmiddels voor de 6e keer wordt gehouden. Dan kan Nico jullie nog wat trucjes leren voor die tijd. 8)

Mocht dat te lang duren dan zijn er nog twee duitse wedstrijden net over de grens waar je naar toe kan. :P

Oh ja, de snert gaat waarschijnlijk mee tellen voor het NK 2006 :twisted:
Hij die piep snijdt zal linten oogsten.
Hij die linten oogst zal winnen!!!

andré
piloot
piloot
Berichten: 8
Lid geworden op: vr nov 04, 2005 8:15 pm

snertcombat

Bericht door andré » wo nov 16, 2005 9:02 pm

:) :) can't wait. We zijn al volop in training Michiel dus pas op. Nico heeft nog alle tijd om onze Rookie de kneepjes te leren, Piet van Paassen is nu even op zijn eiland maar is ook al in training, dus alles is in gang gezet.
Screaming Eagles on our.

:twisted: :twisted: groetjes André :twisted: :twisted:

mess with the best, die like the rest. [/b]

andré
piloot
piloot
Berichten: 8
Lid geworden op: vr nov 04, 2005 8:15 pm

snertcombat

Bericht door andré » wo nov 16, 2005 9:04 pm

:) :) can't wait. We zijn al volop in training Michiel dus pas op. Nico heeft nog alle tijd om onze Rookie de kneepjes te leren, Piet van Paassen is nu even op zijn eiland maar is ook al in training, dus alles is in gang gezet.
Screaming Eagles on our.

:twisted: :twisted: groetjes André :twisted: :twisted:

mess with the best, die like the rest. [/b]

ton goede
flightchief
flightchief
Berichten: 50
Lid geworden op: do mar 25, 2004 10:10 am

Bericht door ton goede » do nov 17, 2005 9:47 am

Hallo Andre,

Maak je niet alles stuk voor het echte werk begint????? :oops: :shock: :roll:

groetjes,
en succes,
Ton
May the force be with you...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast