Foto's in forums

In algemene zin zijn er vaak zinnige dingen te vertellen. Dus graag zaken van algemene aard hier.
Plaats reactie
Wondermike
Topper
Topper
Berichten: 189
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 6:04 am

Foto's in forums

Bericht door Wondermike » wo dec 19, 2007 6:27 pm

De diverse forums zijn een mooi medium maar na een tijdje zie je allemaal rode kruisjes verschijnen in de verschillende topics. Die komen dan te staan op plaatsen waar eigenlijk foto's horen te staan.

Ook ik ben hier schuldig aan heb ik gezien. Door wisselen van provider raak je wel eens webruimte kwijt en vergeet je dat de afbeeldingen die daar staan gelinkt zijn aan allerlei forums.

Zo zijn de bouwverslagen nog wel prima te lezen maar een wijs gezegde is: "A picture paints a thousand words" :shock: en met de foto's erbij zijn ze toch echt beter.

Hoe kunnen we dit in de toekomst gaan voorkomen?
imageshack?

denk eens mee!
Hij die piep snijdt zal linten oogsten.
Hij die linten oogst zal winnen!!!

peter volleberg
administrator
administrator
Berichten: 55
Lid geworden op: do jan 01, 1970 12:00 am

Re: Foto's in forums

Bericht door peter volleberg » wo dec 19, 2007 6:35 pm

Wondermike schreef:De diverse forums zijn een mooi medium maar na een tijdje zie je allemaal rode kruisjes verschijnen in de verschillende topics. Die komen dan te staan op plaatsen waar eigenlijk foto's horen te staan.

Ook ik ben hier schuldig aan heb ik gezien. Door wisselen van provider raak je wel eens webruimte kwijt en vergeet je dat de afbeeldingen die daar staan gelinkt zijn aan allerlei forums.

Zo zijn de bouwverslagen nog wel prima te lezen maar een wijs gezegde is: "A picture paints a thousand words" :shock: en met de foto's erbij zijn ze toch echt beter.

Hoe kunnen we dit in de toekomst gaan voorkomen?
imageshack?

denk eens mee!
`


Ook imageshack is niet ideaal.
Voorlopig heb ik ruimte zat op onze server. Vooral voor verslagen.
Zie een van mijn vorige berichten. Voordeel van ImagShack is dat je je afbeeldingen dan direct van je harddisk kunt uploaden. Trouwens ImageShack vind je op de pagina index van ons forum. Maar zekerder is het om ze op te slaan op de server van aircombat.
Als jullie willen dat ik de foto's als reserve opsla op aircombat in een map genaam reserve-fotos dan is dat geen probleem. Jullie plaatsen ze dan gewoon en ik maak in RESERVE-FOTOS een map aan (jouw-verslag) en daar bewaar ik de foto's.

Strak plan????
-----------------------------
Stoppen kan ik altijd nog

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast